سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید قهوه ساز

برای بسیاری از ما ، آسیاب روزانه نمی تواند شروع شود تا زمانی که اولین فنجان قهوه را برای لوله کشی داغ داشته باشیم ، بنابراین یک کارخانه تولید کننده صحیح در صدر لیست است.
شما می توانید 200 دلار یا بیشتر برای یک قهوه ساز با نمایشگرهای تعاملی و نوع استیل ضد زنگ که می توانید در دامنه های سبک حرفه ای پیدا کنید ، هزینه کنید. اما جدیدترین آزمایشات ما نشان می دهد که یک فنجان خوب خوب نصف آن است.

هنوز ممکن است از یک سوئیچ روشن / خاموش ساده ویژگی های بیشتری بخواهید. کمی بیشتر پول امکاناتی مانند برنامه نویسی ، یک کارافه حرارتی برای گرم نگه داشتن بیشتر قهوه ، تنظیماتی را فراهم می کند که به شما امکان تنظیم قدرت دم کرده و موارد دیگر را می دهد.

چگونه قهوه خود را مصرف می کنید؟
گرم یا سرد؟
برخی افراد قهوه یخ زده یا دم کرده سرد را نسبت به قهوه گرم ، به خصوص در ماه های تابستان ترجیح می دهند. برخی از مدل های قطره ای و غلاف حالت های "پخش بیش از یخ" و حالت های ضد سرما را دارند. اگر از طرفداران دم کنسانتره هستید می توانید یک سازنده قهوه را نیز در نظر بگیرید.

تعداد جام ها؟
اگر یک فنجان برای پرش و شروع روز شما کافی است ، یک مدل قطره ای یک یا دو فنجان یا یک دستگاه تک کاره را انتخاب کنید. نیاز بیشتری؟ یک قطره اتوماتیک بزرگتر یا یکی از دستگاه های مخصوص مانند پرس برقی فرانسه را انتخاب کنید. اکثر مدلهای بزرگ 10 تا 12 فنجان تولید می کنند ، اگرچه معمولاً یک "فنجان" فقط 5 تا 6 اونس است ، نه 8.

چند بار به رفع مشکل احتیاج دارید؟
اگر در طول روز قهوه خود را در بیرون از منزل جای می دهید ، مدلی را با لیوان عایق بندی شده یا کارافه بخرید. این ها ساعت ها قهوه را داغ و مزه تازه نگه می دارند. اما کارافی های حرارتی کامل نیستند. آزمایش کنندگان ما می گویند که آنها تمایل به دریبل دارند و بعضی اوقات انجام آنها دشوار است.

نمی توانید مستقیم صبح را ببینید؟
برای برخی از افراد ، پر کردن دستگاه قهوه و روشن کردن آن برای انجام صبح بسیار زیاد است. اگر این شما هستید ، یک واحد را با برنامه نویسی در نظر بگیرید که می تواند به طور خودکار هر روز صبح تولید کند. (شب قبل همه چیز را تنظیم می کنید.) برای فراموشی که صبح از خانه بیرون می رود ، ویژگی خاموش کردن اتوماتیک نیز مهم است.


هنگام انتخاب مدل ، اندازه و ارتفاع ملاحظات در فضای مقابل است. تمام دستگاه های تست مصرف کننده می توانند در زیر کابینت های بالایی قرار گیرند ، اما هنوز هم زمان لازم برای پر کردن مخزن بیشتر نیاز به بیرون کشیدن دارد.
رتبه بندی های قهوه ساز ما را بررسی کنید
راهنمای خرید تعاملی
فیلم تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. می توانید در فصل های مختلف در مورد سازندگان قهوه قطره ای ، سازندگان قهوه غلاف یک وعده ، سازندگان قهوه مخصوص و ویژگی های محصول جست و جو کنید.

رتبه بندی قهوه ساز توسط گزارش مصرف کننده
قهوه ساز را با عادت خود مطابقت دهید
انواع مختلفی از سازندگان قهوه را در بازار می یابید ، از جمله سیستم های قطره ای دستی ، دستگاه های تولید قهوه با سرماخوردگی و سازندگان قهوه غلاف یک وعده ای که با استفاده از غلاف های آماده یا بسته های قهوه ، فنجان های خاص را تولید می کنند. در زیر متداول ترین انواع موجود است.

 یک قهوه ساز قطره ای.
قهوه سازان قطره ای
پرکاربردترین نوع. با دستگاه های قطره ای اتوماتیک شما یک محفظه را با آب پر می کنید ، قهوه را درون یک سبد فیلتر قرار می دهید و سوئیچ را برای گرم کردن آب می چرخانید و آن را از طریق زمین و گلدان اجرا می کنید. ماشینهای قطره ای معمولی ما به مدت 5 تا 6 دقیقه از 195 تا 205 درجه فارنهایت می رسد ، استاندارد صنعت برای تولید بهینه است.
رتبه بندی های قهوه ساز ما را چک کنید
 قهوه ساز یک وعده ای.
دستگاه های قهوه ساز یکبار مصرف
این مواد را از طریق یک بسته کوچک ، یا یک کپسول سخت پوستی (که به آن غلاف نیز گفته می شود) یا یک بسته نرم که شبیه یک کیسه چای است ، مجبور می کند. برخی از آداپتورهایی را می پذیرند که زمینه شل مورد علاقه شما را می گیرد. ماشین های غلاف نسبت به انواع دیگر کارایی بالاتری دارند زیرا شما نیاز به خرید دوباره پر کردن قهوه ویژه دارید. با وجود غلاف های پلاستیکی نیز زباله های غیر قابل بازیافت زیادی وجود دارد.
جدیدترین رتبه بندی های قهوه ساز یک نفره ما
 قهوه ساز قهوه
قهوه سازان
این ماشین ها از آب سرد یا دمای اتاق استفاده می کنند و قهوه غلیظی را تهیه می کنند که سپس با آب سرد و / یا یخ آن را رقیق می کنید (یا برای قهوه داغ با آب داغ رقیق می کنید). مدل های دستی ساده تر هستند و به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال یا پیشخوان آشپزخانه شما تولید می شوند. مدل های اتوماتیک ، که روی پیشخوان شما قرار گرفته و به یک پریز برق وصل می شوند ، بسته به مدل از روش های مختلفی برای کاهش زمان تولید دم در بین 4 تا 45 دقیقه استفاده می کنند.
رده بندی های سازندگان قهوه Cold-Brew
 یک قهوه ساز 1 تا 2 لیوان.
1- تا 2-قهوه سازهای قطره ای لیوان
اینها برای تولید مقادیر کمتری طراحی شده اند و به صورت مدل های قطره ای یا غلاف هستند ، دومی با استفاده از آداپتور برای نگه داشتن زمین. بعضی اوقات آنها مستقیماً درون یک لیوان عایق بندی شده آماده می شوند که با اتومبیل یا قطار با شما همراه باشد. سایرین لیوان "بهترین پدر" جهان را در خود جای داده اند.

چگونه ما سازندگان قهوه را آزمایش می کنیم
برای سازندگان قهوه قطره ای ، ما برای اندازه گیری درجه حرارت دم و مدت زمان تماس (برای اندازه گیری درجه حرارت دم و مدت زمان تماس) (چقدر آب در آب شیرین از 195 درجه فارنهایت تا 205 درجه فارنهایت برای دم کردن وجود دارد) انجام می دهیم.

جینی لوی ، مهندس آزمایش CR برای سازندگان قهوه می گوید: "ما همچنین غلظت قهوه دم کرده را اندازه می گیریم تا مطمئن شویم که خیلی ضعیف یا خیلی قوی نیست."

برای سازندگان قهوه غلاف یک وعده ، مهندسان ما قوام و اندازه قوام فنجان های قهوه جداگانه و همچنین سرعت دم کردن را ارزیابی می کنند. سپس آزمایشگر متخصص طعم قهوه ما وزن دارد.

برای سازندگان قهوه با سرماخوردگی ، مهندسین ما سهولت تمیز کردن را قضاوت می کنند ، و متخصص ما در مورد طعم و مزه ، طعم هر نوع نان را قضاوت می کنند.

هر سه نوع سازندگان قهوه نیز تحت آزمایش تست راحتی قرار می گیرند تا ارزیابی تایمر ، پر کردن مخزن و به طور کلی استفاده از دستگاه را آسان کنند.

برای مدل های قطره و غلاف ، امتیاز کلی همچنین شامل داده های سطح برند در مورد قابلیت اطمینان پیش بینی شده و رضایت صاحب از بررسی سالانه ما از اعضای CR است. همه این موارد را در رده بندی قهوه سازان ما با بیش از 150 مدل پیدا خواهید کرد.

ویژگی پایین
اگرچه برخی از ویژگی های سازنده قهوه می تواند دستگاه را آسان تر و راحت تر برای استفاده کند ، چندین مورد وجود دارد که شما به آنها احتیاج ندارید. برای اینکه تصمیم بگیرید کدام ویژگی های سازنده قهوه برای شما مناسب است ، لیست زیر را در نظر بگیرید.

1 / 6
شماره گیری قدرت قهوه ترجیحی.زن در حال ریختن یک فنجان قهوه در حالی که دستگاه متوقف می شود تولید دم.شخص پر کردن یک فنجان از یک دستگاه سلف سرویس.یک دکمه چرخه خود تمیز.مکانیسم فیلتر آب قهوه ساز.لوبیا در قیف داخلی ساخته شده است.
کنترل مقاومت در برابر دم
هنگامی که تنظیم شود ، جریان آب را کند می کند تا یک دم قوی تر تولید شود.