سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

انتخاب سینک و شیر آب مناسب آشپزخانه

    نظر

کانتر سیاه و سینک آشپزخانه معاصر
هر آشپزخانه به سینک و شیر آب احتیاج دارد. مکس ایسلی ، صاحب آشپزخانه های همپتون در رالی ، کالیفرنیا ، و یک عضو هیئت مدیره انجمن ملی آشپزخانه و حمام می گوید ، وقتی صحبت از انتخاب این اسباب بازی ها می شود ، فرعی است.

وظیفه اصلی ایسلی کمک به مشتریان در انتخاب یک سینک و شیر آب است که به خوبی کار می کند و سالها در مقابل استفاده روزانه از آن مقاومت می کند. برای این منظور ، ایسلی همیشه از مشتری می پرسد که چگونه آنها قصد دارند از سینک آشپزخانه استفاده کنند. او می گوید: "این یک تغییر بزرگ است که من در آن توصیه خواهم کرد." در اینجا باید آنچه را که باید در انتخاب خود بخاطر داشته باشید:

   
سبک ها و روندهای سینک آشپزخانه 9 عکس
یکی از سخت ترین ویژگی های یک آشپزخانه ، سینک شما باید هم کاربردی باشد و هم منعکس کننده سبک آشپزخانه شما باشد. در مورد مواد و سبک های مختلف موجود در سینک های آشپزخانه اطلاعاتی کسب کنید.

گزینه های سینک
سینک ظرفشویی آشپزخانه به طور معمول از فولاد ضدزنگ ، چدن با روکش مینا ، سطوح جامد و کامپوزیت ساخته می شود. برای مشتریانی که پیشخوان های سطح جامد مانند گرانیت یا سنگ مهندسی را انتخاب می کنند ، ایزلی به دلیل قابلیت کم کاری آن ، یک سینک استیل ضدزنگ را توصیه می کند. همچنین اگر صاحبان خانه تمایل زیادی به غرق شدن ندارند (ایسلی از مشتریانی می پرسد که آیا آنها مستعد پرتاب چیزهایی به داخل سینک خود هستند) ، ضد زنگ اغلب بهترین انتخاب است. هنگام خرید یک سینک ، این نکته را بخاطر بسپار که استیل ضد زنگ با ضخامت پایین باعث می شود سینک با کیفیت بهتر باشد. برخی از افراد غرق شدن از جنس استنلس استیل پر سروصدا هستند ، اما این مشکلی است که با انتخاب طرحی که دارای فناوری جذب صدا است ، قابل حل است.

مواد سینک آشپزخانه 01:25
مواد سینک را با هم مقایسه کنید ، سپس بهترین گزینه را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.
هنگامی که استاندارد در آشپزخانه غرق شد ، چدن با روکش مینا هنوز جایگاهی در آشپزخانه امروز دارد. ایزلی می گوید: "آنها احتمالاً زیباترین سینک های موجود در بازار امروز هستند." با این حال ، او هشدار می دهد که مینای دندان می تواند با گذشت زمان خراشیده و سایش کند ، که ممکن است این سینک را برای افرادی که روی سینک های سخت گیر هستند ، بهترین انتخاب نباشد.

اگر سهولت در پاکسازی مهم است ، یک سینک سطح جامد که جزئی جدایی ناپذیر از یک کانتر است ، گزینه بررسی است.

ایزلی می گوید: "حتی با سینک زیر آب ، این اتصالات بین میز و زیر زمین نیز وجود دارد. سینک های سطح جامد یک منطقه تمیز کننده را نرم تر می کند." در حالی که می توان خراش های جزئی را از یک سینک سطح جامد خارج کرد ، مواد در معرض تراشه قرار دارند و انتقال گلدان ها و قابلمه های داغ مستقیم از دیگ به سمت سینک می تواند به سطوح جامد آسیب برساند.

سینک های کامپوزیت ، سینک سبک جدیدتر ، گزینه دیگری برای آشپزخانه ها است. انواع مختلفی از سینک های مرکب در بازار وجود دارد که پلی استر / اکریلیک تنها یکی از آنهاست. ورود به یک نقطه قیمت پایین تر و انتخاب رنگ های مختلف ، ممکن است این سینک با بودجه برای صاحبان خانه جذاب باشد. با این حال ، سینک های پلی استر / آکریلیک به اندازه سایر گزینه های سینک ماندگار نیستند و سینک های کشویی تمیز کردن آن دشوارتر است.

بهترین مارک سینک ظرفشویی<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {}
به طور سنتی ، بیشتر آشپزخانه ها دارای یک سینک ظرفشویی هستند.

ایزلی می گوید: "بدیهی است کاسه های دوتایی - مخصوصاً دو کاسه با اندازه مساوی - برای شستن ظرف ها ساخته شده اند. ما واقعاً ظروف زیادی را در آشپزخانه نمی شستیم."

صاحبان خانه هنوز گلدان های بزرگ ، قابلمه ها و ورق های پخت را شستشو می دهند ، بنابراین ایزلی حداقل برای یک کاسه بزرگ سینک بزرگ طرفداری می کند. اگر فضا مسئله ای است و کاسه های دوتایی نیز ضروری هستند ، یک کاسه بزرگ و یک ترکیب کوچک کاسه باید کافی باشد. اگر فضا مسئله ای نیست ، ایسلی یک کاسه بزرگ و یک اندازه استاندارد را توصیه می کند.

شیرآلات که عملکرد
با وجود تعداد زیادی شیر آب در بازار ، طراحی برای همه وجود دارد. ایزلی می گوید: "سبک کاملاً مسئله سلیقه شخصی است." او دیکته نمی کند که مشتریان از چه طرحی عقل را انتخاب می کنند - مردم مانند آنچه دوست دارند ، انجام می دهند - اما او وقتی کار و کارکرد آنها تمام می شود ، آنها را راهنمایی می کند. بیشتر شیرآلات از شیرآلات دیسک ، کارتریج ، توپ یا سرامیک استفاده می کنند. یک شیر آب با شیر دیسک سرامیکی و مواد پایه ای برنجی با دوام ترین است. اگرچه بسیاری از شیرهای جذاب دارای دو دستگیره هستند ، اما ایسلی همیشه برای شیرهای تک اهرمی در آشپزخانه فشار می آورد. وی همچنین پیشنهاد می کند که مشتری شامل یک بازوی اسپری برای پر کردن گلدان ها با آب یا شستشوی سینک باشد ، خواه بخشی از آن باشد یا یک قطعه جداگانه. وسایل اضافی مناسب دیگری مانند دفع زباله و آب داغ را در نظر بگیرید.

Isley مشتریان را از اتمام برنج دور می کند. "[برنج] برای یک منطقه کم مصرف کار می کند ، اما در یک منطقه پرمصرف مانند آشپزخانه ، ترجیح می دهم از کروم ، نیکل جلا ، نیکل برس یا پیست استفاده کنم. انتهای برنز جدید نیز بسیار پرطرفدار است." می گوید

قبل از تصمیم نهایی ، ایسلی پیشنهاد می کند که یک سفر به سالن نمایش محل لوله کشی محلی داشته باشید تا از نحوه عملکرد یک سینک و آبشار مطلع شوید.