سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید آجر

هیچ مکالمه ای در مورد ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با کیفیت کامل و بدون ایجاد آجر کامل نخواهد بود. آجر هزاران سال است که یک ماده معمول ساختمانی است. بسیاری از سازه های آجری باستانی هنوز ایستاده اند. امروزه آجر همچنان یک گزینه اثبات شده ، جامد و جذاب برای ساختمان است.

فهرست مطالب
مبانی آجر
انواع آجر
نکاتی در مورد آجر برای انجام خودتان
بلوک بتنی
مبانی آجر
آجری با رنگ قرمز.
از زمان های بسیار قدیم ، محصولات آجری از گل و آفتاب ضد آفتاب به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اما فن آوری مدرن نمی تواند بر اساس مواد اولیه خاک رس ، شن و ماسه و آب بهبود یابد. اضافه کردن حرارت به مخلوط بسته را کامل می کند. سختی و دوام آجر با این واقعیت اثبات می شود که جزء معدود مصالح ساختمانی است که بطور معمول نجات یافته و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

آجر علاوه بر طول عمر ، عایق کاری خوبی و ضد آب بودن نیز دارد. نیازی به رنگ ندارد بنابراین محو نمی شود. با وجود سادگی ، شما محدود به بلوک های قرمز اندازه استاندارد نیستید. رنگ ها و اشکال مختلفی برای برنامه طراحی مورد نظر وجود دارد.

خرید آجر و آجر آجر
خرید بلوک بتونی
خرید بتون ، سیمان و سنگ تراشی
انواع آجر
بسته به نوع پروژه ، آجر در انواع مختلفی موجود است.

آجر ساختمانی: آجر ساختاری (دارای سوراخ در آنها) برای ساخت و ساز است. سوراخ ها برای صرفه جویی در مواد و کاهش وزن در آنجا وجود دارد.
Face Brick: موارد عالی که نشان می دهد. این ها در رنگ ها ، اندازه ها و اشکال مختلف موجود است.
Firebrick: مقاوم در برابر حرارت و ساخته شده برای شومینه یا ساخت و سازهای حساس به گرما.
سنگفرش: برای پیاده روها ، پیاده روها و لبه ها.
آجر عتیقه یا فرومایه: برای فوراً به دست آوردن احساس باستان.
آجر آجر: نمای ساید آجری که دارای انسداد نیست نیازی به خمپاره ندارد برای استفاده داخلی یا خارجی در دسترس است.
سه طبقه از آجر برای انتخاب وجود دارد:

هوازدگی شدید (SW): قادر به چرخه انجماد و ذوب هستید.
هوازدگی معتدل (MW): تحمل در برابر سرما و یخ زدن. مورد استفاده برای دیوارهای در فضای باز
No Weathering (NW): فقط برای استفاده در محیط داخلی.
نکاتی در مورد آجر برای انجام خودتان
آجر کاری ساده تر از چیزی است که فکر می کنید و خیلی ها سرگرم کننده یا آرامش محسوب می شوند. به این کار عجله نکنید: قبل از پرداختن به پروژه های ساختاری یا باربری ، به تمرین و تمرین زیادی نیاز دارید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

می توانید آجر را با اسکنه آجری و چکش یا اره برش دهید.
تیغه های الماس برای اره های مدور باعث کاهش برش میترک می شوند.
در هر زمان آجر را برش دهید ، از محافظت چشم بپوشید.
اگر شما باید آجر را ذخیره کنید ، از تماس با زمین جلوگیری کنید ، که می تواند آجر را لکه دار کند یا جذب آب را بیش از حد طبیعی افزایش دهد.
خرید آجر
در یک پروژه سنگ فرش روی پنج آجر در هر فوت مربع برنامه ریزی کنید. برای یک دیوار در هفت فوت مربع برنامه ریزی کنید. تفاوت آن به دلیل اندازه آجرها ، الگوی مورد استفاده و ضخامت گروت یا ملات است.
در یک مکعب 500 آجر وجود دارد (تقریباً ارزش پالت).
همیشه از مخلوط ملات مناسب برای کار استفاده کنید و از سبک مشترک ملات استفاده کنید تا پروژه شما از نظر آب و هوایی محکم شود.
به دلیل ریشه طبیعی آن ، تطبیق رنگ آجری کار ساده ای نیست ، بنابراین به اندازه کافی بخرید تا پروژه خود را به پایان برسانید (و مقداری اضافی برای شکستگی یا تعمیرهای بعدی اضافه کنید).
قبل از انتخاب آجر خود ، کدهای ساختمان محلی یا مقررات انجمن مالک خود را بررسی کنید.
بلوک بتنی
یک بلوک بتونی با سیم استاندارد.
مورد دیگری که در راهروی سنگ تراشی مشاهده خواهید کرد ، بلوک بتونی است. بلوک بتونی سازه ای که در پایه ها و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد ، معمولاً دارای دو سلول باز برای کاهش وزن ، امکان تقویت فولاد و بهبود عایق است. بلوک های درپوش بتنی جامد در بالای یک دوره بلوک برای آب بندی دیوار یا تکیه گاه چوب یا آجر استفاده می شود.