سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید اجاق گاز دیواری

اجاق گازهای دیواری انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند که در یک محدوده مشاهده نخواهید کرد. آنها می توانند تقریباً در هر دیوار در آشپزخانه شما و در هر بلندی نصب شوند ، بنابراین لازم نیست که خم شوید تا یک کباب داخل حفره قرار بگیرد.

بیشتر اجاق های دیواری برقی هستند و این چیزی است که ما آزمایش می کنیم. در ارزیابی های ما از دامنه ها ، به طور کلی متوجه می شویم که اجاق گازهای برقی عملکرد کمی بهتر از گاز دارند ، به ویژه در بخش گوشتی. بعلاوه ، برای نصب یک خانه شما به سرویس گاز یا پروپان احتیاج ندارید. یک برقکار می تواند یک خط الکتریکی را به هر جای آشپزخانه شما ، به طور معمول برای چند صد دلار اجرا کند.

چه چیزی میخواهید بدانید
عرض فرهای موجود در دیوار 24 ، 27 ، 30 و 36 اینچ است. متداول ترین آنها 30 اینچ عرض است ، بنابراین این چیزی است که ما آزمایش می کنیم. اگر در حال تعویض اجاق دیواری هستید ، بسیار مهم است که قبل از خرید اجاق دیواری و قطع کابینت را اندازه بگیرید.

کوره های دیواری Fuel Electric اکثرا محبوب ترین نوع هستند. 

ظرفیت
اجاق های تک جداره ای که آزمایش کردیم ، امتیاز ظرفیت قابل استفاده (که با رقم تهیه شده توسط سازنده متفاوت است) از نمایشگاه تا عالی است. کوچکترین آزمایش ما حدود 2 فوت مکعب و بزرگترین آن بیش از 3 فوت مکعب است.

رتبه بندی اجاق گاز دیواری
انواع اجاق گاز دیواری
بیشترین فروخته شده ها مدل های برقی 30 اینچ هستند و این چیزی است که ما آزمایش می کنیم. آنها با اجاق های یک یا دوتایی همراه هستند. با در نظر داشتن یک مدل ، کتابچه راهنمای آنلاین سازنده را بررسی کنید تا ابعاد قطع دقیق اجاق گاز دیواری را پیدا کنید.

 یک اجاق دیواری تک
اجاق گاز مجزا
اطمینان حاصل کنید که کنترل ها به راحتی قابل مشاهده و دستیابی هستند ، و اینکه درب در ارتفاع است که از خم شدن غیر ضروری جلوگیری می کند.

رتبه بندی اجاق گاز دیواری
 اجاق گاز دو جداره
اجاق گاز دو جداره
داشتن دو فر به شما امکان می دهد همزمان غذاهای مختلفی را در دماهای مختلف تهیه کنید.

رتبه بندی اجاق گاز دیواری
ویژگی های اجاق گاز دیواری
هرچه ویژگی های بیشتری در اجاق دیواری وجود داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود. با این حال ، برخی از این ویژگی ها ایمنی و راحتی را افزایش می دهد.

1 / 5
کنترل قفل یک cooktop.ویژگی زمان تاخیر / تأخیر.فر با درب فرانسه.یک فن همرفت در یک اجاق گاز.یک ویژگی گوشتی متغیر.
کنترل قفل
به شما امکان می دهد کنترل اجاق گاز را غیرفعال کنید. برای خانواده های دارای فرزند توصیه می شود.