سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید رطوبت ساز

هنگامی که درجه حرارت در فضای باز کاهش می یابد و گرمای خود را بالا می برید ، میزان رطوبت داخل خانه شما می تواند به سرعت از دلپذیر به پایین بیفتد. طبق آکادمی پوست آمریکا ، یک مرطوب کننده می تواند به جلوگیری یا تسکین پوست کمک کند.  

اما رطوبت بیش از حد مناسب نیست: به گفته بنیاد آسم و آلرژی آمریکا ، گرمای بیش از حد می تواند رشد قالب ، باکتری ها و کنه های گرد و غبار را تقویت کند. شما می خواهید تعادل را به درستی بدست آورید. بر اساس اطلاعاتی از Energy Star ، میزان رطوبت ایده آل در خانه شما بین 30 تا 50 درصد است. در مناطق سردتر در فصل گرما باید از 30 تا 40 درصد باشد تا از تراکم پنجره جلوگیری شود.

اما با وجود مدل های زیادی که در آنجا وجود دارد ، چگونه تصمیم می گیرید کدام یک از رطوبت سازها مناسب خانه شما باشد؟ در ادامه بخوانید تا در مورد انواع مختلف مرطوب کننده موجود ، اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب یک مرطوب کننده برای اندازه اتاق خود کسب کنید ، و عواملی را که هنگام خرید باید در نظر بگیرید ، یاد بگیرید.

چگونه CR تست Humidifiers
در آزمایشگاه رطوبت ساز مصرف کنندگان گزارش ، ما مدل ها را با شش معیار ارزیابی می کنیم: رطوبت ، راحتی ، سر و صدای ، راندمان انرژی ، دقت رطوبت و خروجی آب سخت.

آزمایش های خروجی رطوبت ما در محفظه ای با دمای 70 درجه فارنهایت و 30 درصد رطوبت نسبی انجام می شود ، یک استاندارد صنعتی برای تست رطوبت سازها. سازندگان به طور معمول ادعا می کنند دستگاه مرطوب کننده آنها برای یک اندازه یا منطقه خاص در نظر گرفته شده است ، بنابراین ما رطوبت رطوبت سنج را اندازه می گیریم و محاسبه می کنیم تا چه اندازه رطوبت آن را مشخص می کند.

ما همچنین می توانیم از رطوبت ساز استفاده راحت استفاده کنیم ، به این معنی که تنظیم و کار با آن بسیار آسان است ، و همچنین تمیز کردن آن چقدر آسان است - این مهم است زیرا شما باید روزانه مخزن را خالی کنید و مرطوب کننده را مرتباً تمیز کنید. مانع از رشد باکتری ها می شود. ما صدا را (در دسی بل) اندازه می گیریم که رطوبت ساز هنگام تولید با بالاترین سرعت خود تولید می کند. برخی بلندتر از سایرین هستند و اگر در اتاق خواب خود از رطوبت ساز استفاده می کنید ، می خواهید از مدل های پر سر و صدایی که می تواند خواب شما را مختل کند ، دور کنید.

آزمایش کنندگان میزان انرژی هر مدل را برای انتشار گالن آب در هوا محاسبه می کنند. تست دقت رطوبت ما میزان رطوبت سنج و رسیدن به سطح رطوبت تنظیم شده را اندازه گیری می کند.

سرانجام ، هنگام استفاده از آب سخت ، رطوبت رطوبت سنج را آزمایش می کنیم. ما این آزمایش را انجام می دهیم زیرا مواد معدنی حل شده در آب سخت می توانند رطوبت ساز را مهار کرده و باعث کاهش تولید رطوبت شوند.

رتبه بندی رطوبت ساز توسط گزارش های مصرف کننده
اطلاعات بیشتر در مورد HUMIDIFIERS

بهترین رطوبت سازهای سال 2020
13 ژانویه سال 2020

رطوبت ساز منطقه Comfort Zone از "نخرید" در نسخه CR توصیه شده است
11 ژانویه 2019

آماده کردن خانه خود برای کودک خود
9 اکتبر 2018
انواع رطوبت سازها
رطوبت ساز تبلت و کنسول (مدل کف) در غبار گرم ، غبار خنک یا غبار مضاعف قرار می گیرند که قادر به تولید غبار گرم و گرم هستند. در آزمایشات ما ، رطوبت سازها از 15 تا 500 دلار قیمت دارند.

گزارش های مصرف کننده در حال حاضر دستگاه مرطوب کننده های خانگی را آزمایش نمی کند. جان بانتا ، مهندس آزمایش تست رطوبت ساز CR می گوید: "با این وجود ، اگر سیستم گرمایش هوای اجباری دارید و می خواهید کل خانه را مرطوب کنید ، آنها ایده آل هستند." "آنها به مجاری هوایی ضربه می خورند و در آبرسانی منزل شما لوله کشی می شوند ، بنابراین آنها معمولاً نیاز به نصب حرفه ای دارند."

 مرطوب کننده غبار سرد.
مرطوب کننده مه مه
بیشتر رطوبت سازهای فروخته شده غبار مهمی هستند. اگر سرماخوردگی دارید ، یک مرطوب کننده نرم و مه آلود می تواند به کوچک شدن تورم در معابر بینی کمک کند ، و این تنفس را برای شما راحت تر می کند.

در رده بندی های ما دو نوع مرطوب کننده مه غبار وجود دارد: تبخیری و اولتراسونیک. مدلهای تبخیری از فن استفاده می کنند تا هوا را از طریق یک فتیله مرطوب خیس کند و هوا نیز خنک می شود زیرا رطوبت حاصل از فتیله را می گیرد. بسته بندی مدل بسته به مدل حدود 10 دلار است. دستگاه های مرطوب کننده اولتراسونیک برای ایجاد یک غبار خنک کننده از نبولایزر ، که یک دیافراگم لرزشی کوچک است ، استفاده می کنند. از آنجا که فن وجود ندارد ، مدلهای اولتراسونیک معمولاً ساکت تر هستند. اکثر رطوبت سازها در تست های CR خنک هستند و قیمت آنها بین 30 تا 500 دلار است.

رتبه بندی Humidifiers
 مرطوب کننده غبار گرم.
مرطوب کننده های مه شکن گرم
مرطوب کننده های مه شکن گرم ، که به عنوان بخار بخار نیز شناخته می شوند ، معمولاً ارزان ترین گزینه برای شما هستند. آنها برای جوشاندن آب و ایجاد غبار گرم از یک عنصر گرمایش استفاده می کنند ، به این معنی که از انرژی بیشتری نسبت به مدل های مه غلیظ استفاده می کنند. اما هنگامی که درجه حرارت کاهش می یابد ، شما ممکن است ترجیح می دهید به جای خنک کننده ، یک غبار گرم در خانه خود داشته باشید. به گزارش FDA ، مدل های مه غلیظ می توانند باعث شود تورم بینی شما متورم شود و تنفس را دشوارتر کند ، بنابراین نباید از آنها برای تسکین علائم سرما استفاده کرد.

CR توصیه می کند از استفاده از مرطوب کننده مه غوطه وری در اطراف کودکان استفاده کنید زیرا مخزن مرطوب کننده حاوی آب گرم است که اگر رطوبت ساز نشت یا نشت کند ، می تواند پوست را سوزاند. از بین مدل هایی که آزمایش کردیم ، قیمت ها از 15 دلار تا 260 دلار است.

خرید  دستگاه مرطوب کننده گرم مه آلود در آمازون
رتبه بندی Humidifiers
بهترین رطوبت ساز برای اندازه اتاق شما
برای تعیین اندازه رطوبت ساز مورد نیاز ، ابتدا فیلم مربعی اتاق را اندازه بگیرید. رطوبت سازها در رده بندی های ما توسط اندازه اتاق یا مساحتی که برای آن در نظر گرفته شده اند ، از مرطوب کننده های شخصی که تا 25 فوت مربع رطوبت دارند ، تمام راه های کنسول ها برای 1000 فوت مربع یا بیشتر است.

برای اتاق های کوچک و متوسط ??، رطوبت سازهای تبلت ارزانترین گزینه هستند ، اما مخازن کوچک آنها نیاز به پر کردن مجدد مکرر دارند. برای فضاهای بزرگ ، مدل های کنسول بهترین هستند زیرا باعث ایجاد هوای مرطوب زیادی می شوند ، و به دلیل داشتن مخازن آب بزرگتر ، به پر کردن مجدد کمتری نیاز دارند. اما به دلیل اندازه و وزنشان هنگام پر شدن ، می توانند برای مانور دست و پا گیر نباشند.

برای ارزیابی رطوبت ما اینجا را کلیک کنید
نکات خرید مرطوب کننده
به این فکر کنید که کجا خواهد رفت. ممکن است بخواهید از وسایل ردیابی دستگاه مرطوب کننده مناسب برای اندازه اتاق خود دور شوید و فقط بزرگترین رطوبت ساز را در دسترس داشته باشید. ایده ی خوبی نیست. به گفته بنیاد آسم و آلرژی آمریکا ، شما می توانید رطوبت بیش از حد در هوا داشته باشید و این می تواند باعث تولید لکه های گرد و غبار و قالب شود و واکنش های آلرژیک بر روی آنها ایجاد کند. فقط رطوبت ساز را با رطوبت خروجی برای آنچه نیاز دارید دریافت کنید.

مسائل سهولت استفاده نیز هست. شما یک مرطوب کننده می خواهید که به راحتی جابجا شود ، خواه یک مدل میز باشد یا یک مدل کف. با دستگاه مرطوب کننده تبخیر ، بررسی کنید که فتیله ساده و مقرون به صرفه باشد. هر چند وقت یکبار باید آن را تعویض کنید با توجه به مدل و میزان رطوبت ساز چقدر متفاوت است. به دنبال کنترل های کاربر پسند و نمایشگرهای واضح از سطح رطوبت باشید. با بررسی رتبه راحتی مدل می توانید ببینید که رطوبت سازها در تست های ما چقدر دوستانه هستند.

humidistat کمک می کند. تقریباً نیمی از رطوبت سازهای موجود در رده بندی های ما دارای یک مرطوب کننده هستند که با رسیدن به یک سطح رطوبت تنظیم شده ، این واحد را خاموش می کنند. اکثر این دستگاه های مرطوب کننده برای اتاق های بزرگ هستند. ما توجه می کنیم که مدل ها در بخش ویژگی ها و مشخصات رتبه بندی های ما دارای یک humidistat هستند. اگر رطوبت گیر شما یکی نیست ، برای نظارت بر میزان رطوبت اتاق خود ، یک دماسنج خریداری کنید (قیمت آنها در حدود 10 دلار است).

در نظر بگیرید که چقدر تمیز کاری لازم است. بعضی از رطوبت سازها راحت تر از سایرین تمیز می شوند ، بنابراین نمرات راحتی هر مدل را در رده بندی های دستگاه مرطوب کننده ما بررسی   کنید تا در هنگام انتخاب مدل ، با چه چیزی مایل باشید با آنها زندگی کنید. به طور کلی ، شما باید رطوبت ساز را روزانه تخلیه ، آبکشی و خشک کنید. دستورالعمل های سازنده را برای تمیز کردن معمول دنبال کنید. باکتری ها در یک محیط مرطوب رشد می کنند ، بنابراین مهم است که مرطوب کننده خود را تمیز کنید. در غیر این صورت ، طبق گفته دون هوبر ، مدیر ایمنی محصول در CR ، یک مرطوب کننده می تواند باکتری ها را از آب در حال ایستادن در هوا رها کند ، به طور بالقوه باعث ایجاد علائم پوستی می شود ، به خصوص در افرادی که از آسم یا آلرژی رنج می برند.

برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی های دستگاه مرطوب کننده ما را بررسی کنید
اطلاعات بیشتر در مورد Humidifiers
برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های مرطوب کننده ، فیلم تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. در این ویدئو می توانید به فصول در اندازه اتاق ، نکات مربوط به نگهداری ، ویژگی های اصلی و موارد دیگر بپردازید.