سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید مخلوط کن

می توانید 30 دلار برای مخلوط کن جدید یا 500 دلار هزینه کنید. پرداخت بیشتر به معنای نتایج بهتر و تطبیق پذیری بیشتر است. اما استثنائاتی نیز وجود دارد ، از جمله مدلهای گران قیمت که به معنای واقعی کلمه تحت فشار تست های سخت ما و مخلوط های چانه زنی قرار دارند که از انتظارات فراتر رفته است. این راهنمای خرید شما را به بهترین مخلوط کن برای نیازها و بودجه شما سوق می دهد.
انواع را مقایسه کنید
اگر فقط به دنبال شستشوی موی شیرین یا اسموتی صبحگاهی هستید ، اگر از طرفداران آب میوه های میوه ای کامل با طعم کره بادام خانگی هستید ، می توانید یک مدل متفاوت از مدل مورد نظر خود استفاده کنید. در اینجا چهار نوع اصلی وجود دارد ، از کمترین و متنوع ترین:

 مخلوط کن با کارایی بالا.
"حق بیمه" یا "عملکرد بالا"
"حق بیمه" و "عملکرد بالا" عباراتی هستند که تولید کنندگان از آنها استفاده می کنند. قیمت شما را خنثی می کند ، و این مخلوط کن ها معمولاً بیشتر از مخلوط کن های معمولی مانند ساخت کره مغز گردو یا سرو سوپ داغ انجام می دهند.

از 300 دلار تا 1000 دلار قیمت گذاری شده است.

رتبه بندی بلندر
 مخلوط کن معمولی.
مرسوم
این مدل های ارزان تر برای کارهای مخلوط با شدت کم مانند مایعات لرزش و اسموتی های میوه تازه بهتر است. سوپ داغ و یا آب میوه های کامل را فراموش کنید ، و شاید مجبور شوید کوکتل های یخ زده چوکی را حل کنید.

از 40 تا 150 دلار قیمت دارد.

رتبه بندی های کامل به اندازه بلندرها
 مخلوط کن شخصی
شخصی
یک دسته مخلوط کن نسبتاً جدید با هدف افرادی که دوست دارند لرزش های برق و اسموتی های مبتنی بر ماست را در دست داشته باشند. مخلوط کردن ظروف دو برابر یک کوزه مسافرتی. آنها برای مخلوط کردن هسته سخت در نظر گرفته نشده اند.

قیمت آن از 20 تا 100 دلار است.


خرید  مخلوط کن ها در آمازون

رتبه بندی های شخصی Blenders
 مخلوط کن غوطه وری.
غوطه وری
این وسیله استوانه ای را با تیغه های در معرض مستقیم به داخل غذا یا نوشیدنی ای که آماده می کنید ، فرو بریزید. این یک مکمل بیشتر برای مخلوط کن countertop شما است تا یک جایگزین.

از 30 تا 240 دلار قیمت دارد.


فروشگاه غوطه وری بلندر در آمازون

Immersion Blenders"s Ratings
راهنمای خرید فیلم تعاملی
برای اطلاعات بیشتر ، ویدیوی ما را در زیر مشاهده کنید. بسته به آنچه می خواهید بدانید می توانید به فصل های مختلف بروید. 

در مورد ذخیره سازی فراموش نکنید
برخی از مخلوط کن ها راحت تر از سایرین قابل ذخیره هستند که در صورت داشتن آشپزخانه کوچک می تواند نگرانی واقعی باشد. با طراحی فوق العاده جمع و جور ، مخلوط کن های غوطه وری به راحتی درون یک کشو قرار می گیرند ، اما ، دوباره ، آنها نمی توانند جای مخلوط کن countertop را بگیرند. مخلوط کن های شخصی نیز کاملاً جمع و جور هستند.

اگر قصد یک واحد کامل را دارید و قصد دارید تا آن را روی میز نگه دارید ، مدلی که قد آن کمتر از 17 اینچ باشد ، باید با قرارگرفتن در زیر کابینت آشپزخانه در هنگام استفاده ، فضای لازم را در فضای روی میز صرفه جویی کند (هرچند که این یک مورد است ایده خوبی است که اندازه گیری کنید زیرا برخی از کابینت ها پایین تر هستند).

به تعداد اتصالات و لوازم جانبی همراه با مخلوط کن توجه کنید. برخی از مدل ها دارای ظروف مخلوط چندگانه هستند که ممکن است قابلیت تطبیق پذیری آنها را بهبود بخشد ، اما فضای ذخیره سازی آنها را در کابینت های شما نیز انجام می دهد.

قبل از خرید مخلوط کن جدید ، پیشخوان خود را اندازه بگیرید تا از متناسب بودن آن مطمئن شوید.
تصویرگری: کریس فیلپوت
برای اطلاعات بیشتر به رتبه بندی های Blender ما مراجعه کنید
ویژگی ها را در نظر بگیرید
در زیر ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید. جای تعجب است که ، پرداخت بیشتر برای مخلوط کن لزوماً ویژگی های بیشتری را به شما نمی بخشد. برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی بلندر ما را بررسی کرده   و روی زبانه ویژگی ها و مشخصات کلیک کنید.

1 / 5
یک ظرف مخلوط کن.مخلوط کن کنترل می کند.کنترل سرعت بلندرتصویری از تیغه های داخل مخلوط کن.چاپ گارانتی مخلوط کن.
کانتینر
بیشتر مخلوط کن های دارای درجه بالا دارای ظروف پلاستیکی هستند که سبک تر هستند و کمتر از ظروف شیشه شکسته می شوند. نزولی از پلاستیک است که می تواند بو و لکه ها را جذب کند ، بنابراین می خواهید بلافاصله پس از هر بار استفاده از آن را تمیز کنید. صرف نظر از مواد ، برای تسهیل بارگیری و تمیز کردن ، و همچنین اندازه گیری های آسان برای خواندن ، به دنبال یک ظرف با دهان گسترده باشید.

برندهای مخلوط کن
Black + Decker Blendtec Breville Cuisinart Beach Hamilton Beach KitchenAid Ninja Oster Vitamix Waring
Black + Decker یک مارک مشهور آمریکایی است که طیف گسترده ای از مدل های مختلف را از طریق خرده فروشان آنلاین و همچنین بهترین خرید ، هدف ، والمارت و سایر خرده فروشان بزرگ ارائه می دهد. قیمت ها از 30 تا 80 دلار است. مخلوط کن های بلک + دکر را در آمازون بخرید .
وقتی از طریق لینک های خرده فروشی در سایت ما خرید می کنید ، ممکن است کمیسیون های وابسته کسب کنیم. 100? هزینه هایی که ما جمع می کنیم برای پشتیبانی از ماموریت غیرانتفاعی ما استفاده می شود. بیشتر بدانید.
19  سهام