سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید تهویه هوا

هنگامی که هوا گرم می شود ، افکار به سمت سرمازدگی تبدیل می شوند. اگر تهویه مطبوع گزینه ای نباشد ، سیستم های تهویه مطبوع اتاق می توانند یک گزینه جایگزین ارزان و با صرفه اقتصادی برای خنک کردن یک یا دو اتاق باشند.

اگر شما آماده به ضرب و شتم گرما هستید ، تنها نیستید: بیش از 8 میلیون دستگاه تهویه هوا در سال 2017 برای فروش ارسال شده است. طبق گزارش انرژی ستاره ، خانواده معمولی 13 درصد از قبض سالانه ابزار خود را برای خنک کننده خرج می کند. بنابراین انتخاب واحد مناسب مهم است. تهویه هوا که خیلی کم است ، برای خنک کردن یک اتاق تلاش خواهد کرد. یکی از خیلی بزرگ خیلی سریع خنک می شود و دیگر وقت کافی نیست تا رطوبت کافی را از بین ببرد و فضای خنک و گرمی را برای شما به وجود آورد.

چگونه AC های اتاق را آزمایش می کنیم
در گزارش مصرف کننده ، سیستم های تهویه مطبوع اتاق را در یک محفظه ویژه کنترل شده از آب و هوا آزمایش می کنیم. ما سه عدد ولتاژ AC را اندازه گیری می کنیم - کوچک ، متوسط ??و بزرگ - و اندازه محفظه را به اندازه اتاق مناسب برای هر سیستم تهویه مطبوع تنظیم می کنیم. ما دما را در محفظه تا 90 درجه فارنهایت خاموش می کنیم ، سپس اندازه گیری می کنیم که AC در چه مدت طول می کشد تا دمای 15 درجه فارنهایت کاهش یابد. و از آنجا که تهویه هوا پر سر و صدا می تواند آزار دهنده باشد ، ما اندازه گیری میزان صدای بلند هر واحد در پایین ترین و بالاترین تنظیمات است.
چیزهایی که باید در نظر بگیرید
به دنبال کولرهای
اتاق اتاق Energy Energy New Energy Star با مواد عایق بندی بهتر و دستورالعمل های واضح تری باشید که به شما اطمینان می دهد تا یک مهر و موم خوبی در اطراف واحد داشته باشید و نشتی را به حداقل برساند.

توجه داشته باشید که
مدل های نویز که در تست های سر و صدای ما عالی یا بسیار خوب بودند ، آنقدر بی صدا هستند که تنها صدایی که می شنوید فن در حال اجرا است. سیستم های تهویه مطبوع که Fair برای سر و صدا به ثمر رسانده اند می توانند در هنگام خاموش بودن کم نور را مختل کنند و هنگام تنظیم زیاد به همه حواسشان پرت شود.

فاکتور در محل پنجره
سیستم های تهویه مطبوع در پنجره ها عموماً دمیدن هوا را در یک جهت انجام می دهند. اگر پنجره شما روی دیوار متمرکز نشود ، می تواند مشکل ایجاد کند. برای خنک کردن یکنواخت یک اتاق ، باید هوای خود را به مرکز آن هدایت کنید ، بنابراین بررسی کنید که آیا AC شما نیاز به ضربات هوا به سمت راست یا چپ دارد. بعضی از آنها دارای بازوی فن هستند که می چرخند.

صحیح آن را نصب کنید
برای استفاده بیشتر از سیستم تهویه مطبوع در پنجره خود باید به درستی نصب شود. بیشتر واحدها برای پنجره های دوجداره در نظر گرفته شده است. اگر دارای پنجره های مخصوص تهویه هوا هستید ، ممکن است بخواهید خرید یک دستگاه تهویه هوا درون دیواری را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که واحد پنجره شما به سطح باشد تا به درستی تخلیه شود. و هرگونه دستگاه تولید گرما مانند تلویزیون یا لامپ را از دستگاه دور کنید.

موقعیت مکانی فیلتر را بررسی کنید
اطمینان حاصل کنید که به راحتی می توانید برای تمیز کردن به فیلتر دسترسی پیدا کنید ، کاری که مرتباً انجام می دهید تا واحد در حالت نوک بالا قرار بگیرد.

خنک کننده هوشمند را در نظر بگیرید
برخی از سیستم های تهویه هوا هوشمندتر شده اند و به شما امکان می دهند آنها را از تلفن هوشمند خود کنترل و تنظیم کنید. حتی ممکن است بتوانید آنها را به دیگر واحدهای خنک کننده در خانه خود متصل کنید.

گارانتی را تماشا کنید
برخی از سیستم های تهویه مطبوع دارای ضمانت های طولانی تر از سایرین هستند. هنگام خرید یک واحد جدید ، وب سایت تولید کننده را برای اطلاعات بررسی کنید و از فروشنده در مورد گارانتی برند و مدل مورد نظر خود برای خرید سوال کنید.

بهترین تهویه هوا را برای نیازهای خود بدست آورید
انتخاب گزینه های شما
قبل از اینکه قیمت و ویژگی های خود را در نظر بگیرید ، با تعیین اندازه واحد مورد نیاز فضای مورد نظر برای خنک کردن ، و همچنین جایی که واحد را قرار می دهید ، شروع کنید. سیستم های تهویه مطبوع پنجره در آزمایش های ما دارای ظرفیت خنک کننده از 5000 تا 12.500 واحد حرارتی انگلیس (Btu) هستند.

برای اندازه گیری اتاق خود ، طول اتاق را با عرض ضرب کنید. اما تنها توسط Btu خریداری نکنید. Energy Star توصیه می کند برای ملاحظات دیگر - از جمله ارتفاع سقف خود ، محل قرارگیری واحد ، و اندازه پنجره ها و درهای ورودی خود ، کمک هزینه کنید. علاوه بر این:
    • اگر اتاق به شدت سایه زده است ، ظرفیت آن را 10 درصد کاهش دهید.
    • اگر اتاق بسیار آفتابی است ، ظرفیت آن را 10 درصد افزایش دهید.
    • اگر بیش از دو نفر مرتباً اتاق را اشغال می کنند ، برای هر فرد اضافی 600 Btu اضافه کنید.
    • اگر واحد در آشپزخانه استفاده می شود ، ظرفیت 4000 Btu را افزایش دهید.

تصویر کردن یک اتاق معمولی در یک خانه با اطلاعات بیشتر برای اطلاع از ACS.
تصویر: طراحی پرنده قهوه ای
تهویه مطبوع با بالاترین درجه را در اینجا پیدا کنید
کدام مدل برای شما مناسب است؟
برخی از واحدهای کوچک پنجره کمتر از 200 دلار هزینه دارند ، که آنها را به یک پیشنهاد وسوسه انگیز تبدیل می کند - اما فقط در صورت نیاز به خنک کردن فضای بسیار کوچک. اگر نیاز به خنک کردن یک منطقه بزرگتر دارید ، می خواهید جستجوی خود را بر روی واحدهایی که با فیلم مربع شما مطابقت دارند تمرکز کنید.

تقریباً تمام واحدهای پنجره ای که آزمایش کرده ایم مطابق با آخرین استانداردهای انرژی ستاره هستند ، که نیاز به آنها حداقل 10 درصد کارآمدتر از واحدهای بدون آن مجوز دارند. مدل های ایستاده دارای عملکرد آرام و کنترل راحت هستند و در شرایط خاموشی کار می کنند. امتیازات تهویه مطبوع ما را بررسی کنید تا ببینید که چگونه آنها جمع شده اند.

 عکس تهویه هوا پنجره.
تهویه هوا پنجره
ظرفیت Small کوچک از 5000 تا 6500 Btu متغیر است. تقریباً 100 تا 300 فوت مربع خنک می شود. این واحد ها کوچکترین ، سبکترین و کم هزینه ترین هستند اما نمی توانند به اندازه کافی اتاق را با اندازه بیش از 300 فوت مربع خنک کنند.
هزینه: 150 تا 250 دلار.

متوسط ??- ظرفیت از 7000 تا 8.200 Btu متغیر است. تقریباً 250 تا 400 فوت مربع خنک می شود. قیمت ها شروع به افزایش می کنند و اندازه و وزن آنها می تواند نصب و حذف آنها را برای ذخیره سازی در زمستان دشوارتر کند.
هزینه: 200 تا 400 دلار. ظرفیت

بزرگ از 9،800 تا 12،500 Btu متغیر است. بین 350 تا 650 فوت مربع سرد می شود. برای خنک کردن یک اتاق بزرگ بهترین راه حل است ، اما فله و وزن باعث می شود این مدل ها نصب و راه اندازی آن را بی نظیر و دشوار جلوه دهند.
هزینه: 350 تا 600 دلار.

رده بندی تهویه هوا پنجره
 عکس تهویه مطبوع قابل حمل.
تهویه مطبوع قابل حمل
مدل های قابل حمل برای خانه هایی در نظر گرفته شده اند که در آن تنظیمات پنجره یا مقررات ساختمان مانع از نصب واحدهای پنجره می شود. تهویه مطبوع قابل حمل در آزمایشات ما از 9000 تا 15.500 Btu متغیر است. اما تهویه هوا قابل حمل و پنجره را با این اندازه گیری مقایسه نکنید.

آخرین آزمایشات سیستم های تهویه مطبوع ما نشان داد که قابل حمل در حد خنک کننده مطابق تولید کنندگان ادعا نمی کنند. به علاوه آنها گران قیمت هستند و از انرژی بیشتری نسبت به واحدهای اندازه پنجره استفاده می کنند. و از آنجا که تمام مکانیک ها در اتاق نشسته اند ، نسبت به واحدهای دارای پنجره مجهز تر هستند. و "قابل حمل" یک نادرست است - وزن 50-80 پوندی آنها می تواند آنها را دست و پا گیر و ناعادلانه جلوی فرش یا آستانه ها بگذارد.
هزینه: 300 تا 700 دلار.

رده بندی تهویه هوا قابل حمل
 عکس تهویه مطبوع بدون اسپلیت.
تهویه مطبوع بدون داکت
Split ductless روشی هوشمندانه برای اضافه کردن تهویه مطبوع به تعداد محدودی از اتاقها بدون نیاز به باز کردن دیوارها برای نصب مجرای - همانطور که با سیستم هوای مرکزی می خواهید - یا نصب چندین دستگاه پنجره در هر سال است. اگرچه اخیراً آزمایش انشعاب ناپذیری را انجام نداده ایم ، اما در آزمایش های گذشته همه ما خنک کننده کار بسیار خوبی انجام داده اند و در داخل خانه و خارج از تهویه هوا پنجره بسیار ساکت تر بودند.

در صورت خنک کردن فقط چند اتاق ، داکت بدون اسپلیت گرانتر از واحدهای قابل حمل (پنجره یا قابل حمل) است (و نصب حرفه ای توصیه می شود) اما نسبت به هوای مرکزی ارزان تر است. با این وجود ، اگر به دنبال خنک کردن اکثر خانه های خود هستید ، احتمالاً یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی انتخاب مقرون به صرفه تر است.
هزینه: 1000 دلار و بالاتر.

نمای کلی تهویه هوا گزارش های مصرف کننده
راهنمای خرید فیلم تعاملی
برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای خرید تعاملی ما را در زیر مشاهده کنید. شما می توانید بر اساس منافع خود ، مانند تهویه مطبوع قابل حمل ، تهویه هوا بدون اسپلیت و سایر مباحث ، به قسمت های مختلف بروید.

رده بندی تهویه هوا پنجره
ویژگی های هوشمند برای کمک به شما در بیرون آمدن
تمام واحدهای موجود در رده بندی سیستم های تهویه مطبوع ما یک کار خنک کننده عالی دارند. آنها همچنین دارای ویژگی های راحت مانند نمایشگرهای دیجیتال ، تایمر داخلی و کنترل از راه دور هستند. برخی از واحدها دارای کنترل تاچ پد هستند و تعداد معینی جهت گردش هوا به طور خودکار تغییر می کنند تا هوای خنک در کل اتاق پخش شود. به دنبال ویژگی های تهویه مطبوع باشید که بر عملکرد و راندمان تأثیر می گذارد.

1 / 7
عکس کنترل های تهویه مطبوع.عکس دریچه هوا جهت دار.عکس دکمه های کمک کارایی در صفحه کنترل تهویه هوا.عکس تهویه هوا در حالت رطوبت گیر.عکس نزدیک از تنظیم اگزوز ورودی هوای تازه.عکس تایمر تهویه مطبوع در کنترل پنل.عکس کنترل از راه دور سیستم تهویه هوا.
کنترل ها
تاچ پد هایی با نمایشگرهای بزرگ LED ، دکمه های قابل اندازه و بدون جابجایی ، برچسب زدن شفاف و خواندن دمای دیجیتال استفاده از آنها راحت تر است. کنترل های ضعیف طراحی شده یک ناراحتی ثابت هستند. دکمه های بلند با اشکال مختلف به شما امکان می دهد عملکردها را با احساس مشخص کنید. و خواندن دمای دیجیتال خواندن دقیق تر از تنظیمات سنتی "گرمتر" و "خنک تر" ارائه می دهد.

مارک ها
همه مارک های زیر تهویه هوا پنجره ای را تولید می کنند که دارای مجوز Energy Star هستند.
Friedrich Frigidaire GE Haier Kenmore (Sears) LG
فریدریش تولید کننده کوچکتر مارک گران قیمت تهویه هوا پنجره است که در خرده فروشان لوازم منطقه ای موجود است. واحدهای پنجره از 200 دلار تا 1.200 دلار قیمت دارند. فردریش واحدهای با Btu را از 5،000 تا 24،000 می سازد.