سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید میکسر

چه تازه کار باشید و چه یک نیمه حرفه ای در آشپزخانه ، یک میکسر قابل اعتماد برای مقابله با تعدادی از کارهای آماده سازی مواد غذایی ضروری است.

میکسرهای دستی برای کارهای سبک تر و دسته های کوچکتر ایده آل هستند. به جای اینکه وسایل سنگین را حمل کنید ، سفت کردن دو سفیده تخم مرغ با میکسر راحت تر است. میکسر ایستاده لوازم خانگی برای کارهای سنگین تر مانند مخلوط کردن دسته های بزرگ از خمیر کوکی و خمیر ورقه کردن نان است.

آزمایشات ما تفاوت های قابل توجهی در نحوه عملکرد مدل های خاص میکسرهای دستی و ایستاده نشان می دهد. و گرچه تولیدکنندگان بر فشار و سرعت و تعداد سرعت استرس می زنند ، هیچکدام از این رقم ها لزوماً عملکرد بهتری ندارند.
در میکس: چه چیزی را باید در نظر گرفت
بازار به میکسرهای دستی و میکسرهای ایستاده تقسیم می شوند که قیمت آنها از حداقل 20 دلار تا 500 دلار است. برای 60 تا 140 دلار اضافی ، می توانید ضمیمه هایی را به میکسر پایه خود اضافه کنید که آن را به چرخ گوشت ، دستگاه بستنی یا یک ساز ماکارونی تازه تبدیل می کند.

فقط در مورد هر میکسر ایستاده یا دستی برای کارهای ساده انجام می شود. میکسرهای دستی هزینه کمتری دارند اما در کارهای سنگین مانند مخلوط کردن خمیر نیز کاری انجام نمی دهند. چند مدل که آزمایش کردیم ، وقتی از قلاب خمیر آنها استفاده کردیم ، کار خوبی انجام داد.

اگر میکسر دستی خریداری می کنید ، به دنبال یکی از لوازم جانبی اضافی بگردید. شلاق جداگانه شلاق را آسان تر می کند. تمیز کننده های سیم نسبت به ضربات متداول پست سنتی تمیز تر هستند. علاوه بر این ، میکسرهایی که دارای راه اندازی کند هستند احتمال کمتری باعث ایجاد اسپلت می شوند.

در مورد میکسرهای ایستاده ، مطمئن شوید که اگر روی یک میز زیر یک کابینت بزرگ قرار دارد ، در موقعیت "بالا" قرار دارید. با بیشتر ، سر میکسر را به سمت بالا کج می کنید تا ضربان (گلدان) یا کاسه را جدا کنید. اما در بعضی از مدل ها ، می توانید اهرمی را که کاسه را بلند می کند یا پایین می آورد ، لنگ بزنید.
آخرین رتبه بندی های میکسر ما را بررسی کنید
دست یا پایه
کدام یک از لوازم آماده سازی مواد غذایی مناسب ترین شیوه زندگی شماست؟ دستگاه را با غذاهایی که بیشتر آنها را تهیه می کنید و نحوه آماده سازی آنها مطابقت دهید. (و بخاطر داشته باشید که ممکن است به بیش از یک نیاز داشته باشید.) میکسرهای دستی می توانند بیشتر کارهای سبک را کنترل کنند ، در حالی که میکسر ایستاده قدرتمند برای بلند کردن سنگین ایده آل است.

 میکسر دستی
میکسرهای دستی
این موارد برای کارهای سبک از قبیل شلاق زدن کرم یا سفیده تخم مرغ ، مخلوط کردن خمیر کیک و پوره سیب زمینی بهتر است. اما فقط بدانید که آنها به اندازه بعضی از میکسرها در مخلوط کردن خمیر خوب نیستند.

اکثر میکسرهای دستی که دارای عملکرد بالا هستند دارای ضربات سیمی بدون پست مرکزی ضخیم هستند که در مورد ضربان های سنتی وجود دارد. سیم گیرها عملکرد خوبی دارند و تمیز کردن آنها راحت تر است.

یک نکته مثبت دیگر این است که میکسرهای دستی برای نگهداری آسان بوده و فضای خالی لازم نیست.
رتبه بندی دست میکسر
 میکسر ایستاده.
میکسر ایستاده
یک میکسر ایستاده می تواند هر کاری را که میکسر انجام می دهد انجام دهد ، اما در مخلوط کردن شیرینی کوکی و خمیر نان توانایی بیشتری دارد. یک اشکال عمده: آنها سنگین تر هستند و فضای خلاف را به خود اختصاص می دهند. به علاوه شما باید ظرف را تمیز کنید.

برخی از دو ضرب و شتم استفاده می کنند ، که در برابر یکدیگر می چرخند. برخی دیگر از یک ضرب و شتم استفاده می کنند ، که در یک جهت می چرخد ??و به صورت خلاف دور کاسه حرکت می کند. مدل های دارای کار سبک معمولاً دارای ضربات ثابت و یک کاسه ای هستند که روی یک صندلی چرخشی قرار گرفته است.
Stand Mixer Ratings
کنترل چرخش: ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید
برای تهیه وسایل آشپزخانه به صورت فوری ، ایمن و با نظافت آسان تر ، در اینجا چند ویژگی قابل ذکر است.

1 / 5
شخصی که از میکسر دستی استفاده می کند.کسی با استفاده از یک ضربه گیر میکسر.تنظیمات سرعت روی میکسر ایستاده.یک سر قدرت قفل بر روی میکسر پایه.میکسر دستی که از ویژگی ثبات استفاده می کند تا در لبه یک کاسه فرو رود.
آسایش
یک میکسر دستی باید به خوبی متعادل و راحت نگه داشته شود. یک میکسر ایستاده نباید برای شما سنگین باشد تا داخل و خارج از کابینت بلند شوید. (ممکن است این مسئله برای افرادی که فضای ضد کافی ندارند برای همیشه ترک این مسئله باشد.)


برندهای میکسر
Black & Decker ، Hamilton Beach و Sunbeam مارکهای برتر در میکسرهای دستی هستند. KitchenAid حدود نیمی از بازار استقلال را در اختیار دارد: Hamilton Beach و Sunbeam مارک های پرفروش بعدی هستند. از این پروفایل ها برای مقایسه میکسرها با برند استفاده کنید.

 مارک های دیگرCuisinartHamilton Beach KitchenAid Sunbeam
Cuisinart یک بازیکن بزرگ چند ساله در دنیای وسایل کوچک است ، هرچند که تازه وارد در بازار میکسر است. این شرکت هر دو میکسر دستی و ایستاده را به فروش می رساند ، آنها در رنگهای مختلفی در دسترس هستند و در فروشگاههای بزرگ ، فروشگاههای ویژه و خرده فروشان آنلاین فروخته می شوند.