سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک ایرانی

راهنمای خرید اجاق گاز توستر و توستر

تارت-تارت ، وفل ، شیرینی ، کلوچه انگلیسی ، باگت و یک تکه خوب از کلم غلات سبوس دار ممکن است طی یک ماه در توستر شما ظاهر شود. با وجود توستر ، می توانید همبرگر یا خرد شده ، سبزیجات برشته شده یا کوکی های چیپس شکلاتی را نیز پخته کنید.

ما  برای سهولت استفاده (و تمیز کردن) ده ها توستر تست کردیم و اینکه چقدر خوب می توانند یک تکه و یک تکه نان را از سبکترین طعمه تا قهوه ای تیره نان تست کنند ، ضبط چه مدت طول می کشد. ما این آزمایش ها را در اجاق های توستر نیز انجام می دهیم ، همراه با تست هایی که نشان می دهد یک اجاق گاز توستر ، دوباره غذا و پخت را گرم می کند.

رتبه بندی اجاق گاز و توستر ما را بررسی  کنید تا بهترین ها را برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید.

نان تست با بیشترین
توسترها به صورت توسترهای دو و چهار تکه و اجاق های توستر می آیند. در انتخاب ، از جمله ملاحظات اصلی عبارتند از طراحی ، میزان فضای خلاف دستگاه و میزان بودجه. توسترهای موجود در رتبه بندی های ما با قیمت کمتر از 20 دلار تا 400 دلار فروخته می شوند. اجاق های توستر کارهای بیشتری انجام می دهند ، بنابراین قیمت ها بیشتر است. مدل های تست شده 35 تا 550 دلار قیمت دارند.

 یک توستر مدل دو برش ساده.
توسترها
اصول اولیه: اگر چیزی که شما واقعاً به آن احتیاج دارید نان صبحانه ، نان خرد شده یا شاید یک شیرینی است ، کم هزینه ترین و پرهزینه ترین گزینه صرفه جویی در فضا ، یک توستر ساده دو برش است.

هم اکنون توسترها در انواع مختلفی از سطح بیرونی مانند کروم ، مس ، فلز برس و رنگ (حتی الگوهای گل) قرار می گیرند. تمام توسترهایی که آزمایش کردیم خاموش شدن اتوماتیک دارد. چند نان تست دارای نکات واضح است ، بنابراین می توانید نان تست خود را کنترل کنید (اما اینها نتایج مثبتی برای عملکرد کلی در تست های ما داشتند). یا اگر نوع بی تاب هستید ، یک ویژگی شمارش معکوس وجود دارد. شایان ذکر است که توسترهای دو برش مدل های چهار برشی را از بازار خارج می کنند.

این موضوع را در نظر بگیرید: مدل های یکپارچهسازی با سیستمعامل و معاصر ، مانند مدل هایی که به راحتی در خانه در آشپزخانه های با طراحی بالا ظاهر می شوند ، بسیار زیاد است. اما به نظر می رسد عالی لزوماً با مکانیک عالی مطابقت ندارد. بسیاری از توسترهای مجلل که ما آزمایش کردیم ، نوازندگان کم حرف بودند.

خرید توستر در آمازون

رتبه بندی توستر
 اجاق گاز توستر به رنگ کروم.
کوره توستر
اصول اولیه: دو نوع وجود دارد: مدل های countertop که منجر به تجارت بین فضای مقابل و ظرفیت می شوند و مدل هایی که در زیر کابینت سوار می شوند. فراتر از درست کردن نان تست ، اجاق های توستر می توانند پیتزا ، گوشت مرغ را بپزند ، یک مرغ کامل یا قابلمه سبزیجات ، کباب پخت و دوباره غذاها را گرم کنید. بعضی از آنها همرفت دارند یا می توانند مواد غذایی را یخ زدایی کنند ، و بعضی از آنها دارای سرخ کن هوا هستند.

این موضوع را در نظر بگیرید: اگر شما در فضای محکم هستید ، جای پای توستر روی پیشخوان جای نگرانی است. کوچکترین اجاق گاز توستر که آزمایش کردیم ، دارای یک ردپای 11 اینچ با عرض 16 اینچ است. بزرگترین 23x17 اینچ است. اما هرچه اجاق گاز توستر کوچکتر باشد ، ظرفیت آن نیز کوچکتر است. و اگر پیتزا یخ زده میان وعده شماست ، عمق حداقل 12 اینچ را می خواهید. بعضی از اجاق ها دارای پشتی خمیده برای کمک به جای گرفتن یک پیتزا هستند که در صورت داشتن فضای پیشخوان محدود ، مفید است.

خرید اجاق گاز توستر در آمازون

رتبه بندی اجاق گاز توستر
یک قطعه از زندگی
بله ، حتی توستر فروتن هم از نظر طراحی گرم می شود. برخی از توسترهای بسیار زیبا به لرزه در آزمایشگاههای آزمایش ما گذشتند. با توجه به جایگاه برجسته این دستگاه در بسیاری از میزهای کوچک ، سبک برای بعضی از آنها مهم است. اما این فقط به نظر نمی رسد. خط پایین: شما می خواهید توستر شما نان تست خوبی داشته باشد.

در مورد اجاق گاز توستر ، ما همچنین در اینجا شاهد طراحی های جدید و نوآوری ها و همچنین برخی مدل های بسیار بزرگ هستیم. آنها تمایل دارند که در کنار هم باشند ، اگرچه بعضی از آنها دارای جزئیات و جزئیات کاملاً براق هستند. اما باز هم ، توانایی گرم کردن سریع و یکنواخت وسایل باید اولین نیاز شما باشد. ما ده ها توستر و اجاق گاز توستر را آزمایش کردیم و اینها عواملی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

تسلط بر نان تست
اگر نان ترد و نان تست شده برای کمال تمام چیزهایی است که به شما اهمیت می دهد ، می خواهید یک نان تست کنید. توسترها قهوه ای به طور مساوی و مداوم از اجاق های توستر قهوه ای می کنند. اما یک اجاق گاز توستر می تواند یک ساندویچ پنیر را ذوب کند ، یک همبرگر را بخورد یا یک مرغ 4 پوند را برشته کند. با این حال ، وقتی آنها نان تست می کنند ، اجاق ها 2.5 تا 9 پوند بیشتر طول می کشند ، در مقابل 1 تا 4 دقیقه برای یک توستر روی یک محیط متوسط ??— و نوارها را روی نان می گذارند.

زمان نانوایی Crowd Pleaser به حجم آن بستگی دارد ، بنابراین حتی سریعترین اجاق های توستر دو برابر بیشتر از توسترها طول می کشد. اما اگر برای جمعیت شستشو می دهید ، یک اجاق گاز توستر با ظرفیت شش برش می تواند به سرعت زمان از دست رفته را جبران کند. توسترهای چهار برشی بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کنند.

اندازه آن تا
ابعاد هر مدل را در بخش ویژگی ها و مشخصات رده بندی های ما مشاهده خواهید کرد ، همراه با چه تعداد برش نان تست می توانید هر اجاق توستر مناسب باشد. و اگر قصد طبخ پیتزا را دارید ، مطمئن شوید که رک حداقل 12 اینچ عمق دارد. (این اندازه گیری را در رتبه بندی ها نیز مشاهده خواهید کرد.) بعضی از اجاق ها برای این منظور دست به دست هم داده اند. اگر دوست دارید کباب های واقعی به سبک نیویورک را نان تست کنید ، به دنبال شیارهای متغیر یا فوق العاده گسترده باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر ، رتبه بندی توستر را بررسی کنید
ویژگی های اجاق گاز توستر و توستر
تولیدکنندگان در تلاش هستند تا وسوسه کنند تا شما را در ساختن فضای پیشخوان وسوسه کند. در اینجا چند ویژگی قابل ذکر است.

1 / 9
یک توستر با نان تست که به طور مداوم قهوه ای شده است.اجاق گاز توستر که دارای تایمر شمارش معکوس است.یک توستر که نشان می دهد اندازه شکاف آن به اندازه کافی بزرگ است که می تواند تکه های بزرگ نان را در آن قرار دهد.کنترل راحت روی یک توستر.یک توستر که یک دستگاه آسانسور نان دارد.یک توستر که تمیز می شود آسان است.یک توستر با کنترل شیرینی.تنظیمات گرما و جوجه های گوشتی.تابش نور داخلی روی اجاق گاز.
قهوه ای سازگار
بهترین نان تست ها طیف گسترده ای از قهوه ای را ، از بسیار سبک تا خیلی تاریک فراهم می کنند. آنها همچنین در تمام بخش های برش رنگی سازگار ایجاد می کنند. و اگر شما در حال نان تست چندین دسته هستید ، هر بار نان تست از بهترین مدل ها به همان سایه قهوه ای ظاهر می شود.

مارک ها
سیاه و سفید + دکر BREVILLE CUISINART دلونگی DUALIT همیلتون ساحل KITCHENAID KRUPS اوستر ناظر سنگ چخماق پرتو افتاب گرگ
در میان رهبران سهم بازار ، Black + Decker محصولاتی را در سطح ملی در طیف گسترده ای از خرده فروشان از جمله Amazon.com ، Bed Bath & Beyond ، Kohl"s ، Target و Walmart تولید می کند. مدل های الکترونیکی شامل ویژگی هایی مانند دکمه عملکرد یک لمسی شیرینی منجمد هستند.